mandag den 14. januar 2013

Trust

Jeg ligger lige nu syg - Jeg laver ikke andet end at ligge i sengen, og ser Gossip Girl.

Jeg snakkede forleden med to af mine rigtig tætte veninder. Vi snakkede om ting der er sket for os, og sket igennem tiden. Vi snakkede også meget om, hvem man kan stole på. Man, kan næsten ikke stole på nogen. Faktisk mest sig selv, og det er endda ikke altid at man kan det.

Jeg ligger her, og tænker på, at den jeg stolte allermest på engang, svigtede mig. Svigtede mig på et af de groveste punkter. Jeg er lige siden den dag, haft svært ved at stole på folk, som kom mig nær. For man, ved aldrig om den du har tættest, måske kan være den der svigter dig, på det dårligste tidspunkt.

Det er hårdt for mig, at tage folk til mig. For jeg har så svært ved at stole på folk. Ikke kun pga. det der er sket før. Men, fordi at folk er onde og grove, og kan finde på at sige det største videre til deres tætteste, som så fortæller det videre. Det er utroligt.

- Lisa 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar