mandag den 15. juli 2013

Ny facebook side

Hej bloggen.

Det er sommer, det er ferie, det er helt fantastisk. Jeg startede sommeren ud med en kæmpe tude dag, da jeg sluttede et år på en efterskole (Nordborg Slots Efterskole), jeg har aldrig følt mig så tom da jeg tog derfra, meget hårdt. Efterhånden, har jeg set alle, mine tætteste venner og veninder, fra NSE til en masse sommerfester og hyggelige stunder sammen med dem alle sammen. Jeg nyder simpelthen ferien, i fuldedrag. Jeg har godt nok planer hver eneste dag. Men, det går når det er sammen med nogle rigtig søde mennesker.

Mine planer for denne uge er:

Søndag igår: Der tog min kæreste hjem, og min veninde kom.
Mandag idag: Hjalp min mor med de daglige pligter, været sammen med min søster og taget nogle billeder.
Tirsdag: Til lægen, over grænsen og derefter kommer min veninde.
Onsdag: Til Vejle sammen med mine dejlige piger.
Torsdag: Grøn Koncert i Kolding.
Fredag: På ferie med min mor i Nordjylland.

Der skal jeg være i en uge, og nyde Danmark sammen med min mor.
Efter en uge der, skal jeg lige se min kæreste igen da, jeg først ser ham igen om 17 dage. Vi skal lige være sammen i weekenden, også skal jeg ellers starte på min Uddannelse.

Men, bloggen!

Jeg har lavet en facebook side, hvor jeg ligger billeder op, om i lige vil gå derind og se om det var noget for jer! Klik HER For at komme ind på siden.

Mange knus fra Lisa.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar