lørdag den 13. oktober 2012

Ferie

Hej bloggen.

Jeg vil bare lige sige at jeg smutter afsted til Tyskland imorgen tidlig sammen med min mor og min bedstemor. Jeg glæder mig faktisk til at komme derned igen, efter så mange år. Jeg skal desværre køre i bus i lidt mere end 12 timer ... Puuuha, det bliver en lang tur. Især, når jeg ikke har noget musik på min mobil, eller Ipad. Men, jeg glæder mig. Selvom jeg har været der et par gange, så bliver det en meget speciel tur.
For min bedstemor hun er nemlig rejse leder, og det her er hendes sidste tur. Så den bliver fyldt med tåre og smil. Jeg håber at i allesammen får en super god ferie, og husk at smiiiiil!

 Sebastian
Smil :) 

Lige nu 

Sidder jeg på skype og snakker med Sebastian. Han er altså virkelig super skøn og sød. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar