tirsdag den 30. oktober 2012

En bedsteveninde

Jeg har den bedste hos mig - hun er som en søster for mig. Jeg kan fortælle hende alt, og er sammen med hende så længe jeg kan. Selv i det aller dårligste humør er hun den eneste jeg gider og orker at være sammen med. Jeg plejer at være alene ellers så løber jeg - men med hende er det omvendt, hun gør noget som ingen andre har kunnet eller nogensinde kommer til. Hun forstår mig i alt, og giver mig det svar jeg har brug for. Jeg elsker hende virkelig højt.



I dag er det en måned til min fødselsdag - Og jeg er så heldig at have fødselsdag en Fredag. Min bedsteven, han har d. 29 November og jeg har d. 30 November, og her d. 1 December der holder vi fødselsdags fest hjemme hos mig, jeg glæder mig allerede! For det er sådan nogle fantastiske mennesker vi skal holde den sammen med. 

Her i efterårs ferien der var jeg i Rüdesheim, og jeg er så ked af at jeg sletter ikke har fået nået at blogge om det! Men, det var en fed tur! Sammen med nogle af de sjoveste ældre mennesker, som man ikke kunne andet end at holde lidt af - også var de helt vilde til at fyre den af med en masse øl og det ene og det andet! Jeg har filmet en masse, og mangler kun at klippe det sammen, så når jeg engang får tid så kommer de ind på bloggen. 

Den store øl i Rüdesheim 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar