mandag den 5. november 2012

Efterskole livet

Er noget af det bedste man nogensinde kunne ønske sig - med folk om en 24/7. Altid en at snakke med, om gode og dårlige ting - og at bo på værelse med den dejligste Københavner, og at bo på "Gettho" gangen, sammen med de fantastiske drenge, som har de mest sindsyge idér. Men, som stadig er de bedste at bo sammen med, og at være nabo til. Imens at man har en dejlig bedsteveninde og bedsteven på skolen, som er der for en igennem alt, som man siger alting til, uden at være bange for hvad de siger til en.
Jeg ville ønske at jeg kunne være her resten af livet -sammen med de samme dejlige mennesker.

Nu er der snart elev fest - og jeg glæder mig som en sindsyg! Glæder mig til at fyre den af samme med alle sammen, se hvordan de bliver og bare have en af de fedeste aftener! Ugen, efter det. Der er det fødselsdags fest hjemme hos mig, hvor mig og min bedsteven holder vores fødselsdag sammen! Det skal nok også blive super hyggeligt! Glæder mig som et lille barn.

I denne her weekend, der var jeg sammen med min savnede veninde Lærke igen, efter 100 år. Vi lavede en lille film, og drak lidt vin osv. Det var så dejligt at være sammen med hende igen, og ihvertfald også helt vildt dejligt at se min mor igen! Jeg tager hjem i weekenden, for at være sammen med min mor igen! Hvor vi regner med at tage lidt steder hen og hygge os! Det glæder jeg mig virkelig til!

Jeg regner med at imorgen, eller Onsdag at der kommer en lille film, eller billeder ind af mig og Claras værelse, så i kan se hvordan vi bor er henne på efterskolen! Helt seriøst, så vil jeg håbe for alle får en tur på en efterskole - for det er noget af det bedste og fedeste nogensinde! Ha' det godt alle sammen.

//Lisa Hammelev Korsgaard


 Mor 
Lærke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar