tirsdag den 6. november 2012

Værelset

Som jeg skrev igår så ville jeg ligge en film ind af mit værelse på NSE


Da klokken igår nat blev tolv, kom vores lære ind på vores værelser, og råber "SKYND JER UD - TA' NOGET VARMT TØJ PÅ" Der gik en masse tanker igennem mit hoved, på en måde og på den anden side, så var jeg lige faldet i søvn da han kom ind, og havde mest lyst til at sove i stedet for. Hele skolen kommer ind i Performance, og da vi alle er samlet. Læste de et brev op, hvor der stod en masse "uhyggelige" ting i, om at vi alle skulle ud og lede efter en morder. De satte så en gyser på storskærm, og vi blev trukket ud i nogle grupper, hvor vi bliver sat fast på en snor, som vi skal følge hele skolen rundt, og undervejs - skal vi finde poster, og bliver forskrækket over lærene som pludselig kommer ud, og op af søen. Da vi kom tilbage, ind på skolen. Så havde de bagt boller og lavet varmt kakao til os. Efter en meget underlig aften, så kom vi først i seng igen omkring klokken halv tre (ihvertfald for mit vedkommende)

Heldigvis - så har vi haft fri næsen hele dagen, hvor vi bare har skulle rydde op og gøre rent.

LIGE NU 
Sidder jeg inde på væreslet med min veninde, og høre Xander og slapper af. Jeg overvejer lidt at lave noget te, og se en film og slappe af under en dejlig varm dyne. Hele Ekstrem er væk, så her er helt stille. De skal lave "Last Man Standing" hvor de skal være uden for hele natten, med kun 2 timers søvn, hvor de skal løbe, svømme, cykle og helt vildt meget andet, end til i morgen klokken 15. Hvis de kan klare det - Jeg er lige nu glad for at jeg er performance pige, så jeg kan sove under en varm dyne i nat.

Tusind knus fra Lisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar