lørdag den 17. november 2012

Udfordringer

Jeg sidder inde med en masse følelser som jeg sletter ikke kan beskrive overfor mig selv eller nogen. Det er lidt som om at jeg er ked af det, men alligevel er jeg super glad. Mit humør det skifter hver dag. Den ene dag har jeg det helt vildt godt, og går rundt og synger og smiler over alting. Andre dage, er jeg helt nede. Græder lidt inden i, uden at vide hvad jeg egentlig går rundt og er så ked af det over. Jeg synes ikke selv, at jeg har noget at være ked af længere. Alting det fungere fint, jeg har alt hvad jeg lige nu har brug for.
Jeg har de mest fantastiske venner og veninder rundt om mig 24/7 på efterskolen og en dejlig familie som altid er der for mig, og som støtter mig igennem de valg jeg tager.

Noget af det værste jeg ved, det er hvis man skriver til en person, at man er glad for ham/hende og personen ikke svare. Og hvis personen heller aldrig skriver til en, og man går rundt og venter på at der kommer et ordenligt svar tilbage igen, men .. Der kommer intet svar, ligemeget hvor længe man går rundt og venter på det. Når det sker for mig, så beslutter jeg med mig selv, at så må personen selv om det. Så hverken skriver jeg eller snakker med personen, før personen kontakter mig igen. Puha - jeg hader det.

Og hvad er det for en sindsyg verden vi lever i? At en dame bliver fundet død ude i hendes have, og at en 21 årig bliver stukket ned på et diskotek. Jeg forstår sletter ikke at der nogle folk som kan finde på at slå et andet menneske ihjel. Tænk hvor ondt, det må gøre på familien. At vide at ens søn, eller mor er død pga. et kniv stikkeri. Puha, det håber jeg aldrig nogensinde at jeg kommer ud for. Eller nogen andre kommer ud for.

Meeeeen .. Nu til alt det gode! Jeg har idag været et smut over grænsen med min mor, og fik købt en masse lækkert ind til fest og farver altså! Her på fredag, kommer den første elev fest på NSE, og jeg glæder mig som et lille barn. Mig og to af mine veninder kommer med hjem til mig inden, og gør os klar hos mig. Dagen efter elev fest, der skal jeg med min mor og hendes veninde ind til en koncert. Og weekenden efter det, der har jeg fødselsdag og holde fødselsdags fest. Uuuh, glæder mig! Og nu er det meget snart December! Om 2 uger, er det 1.December, og det bliver så hyggeligt.



Efterårs billeder - Just smile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar