søndag den 25. november 2012

Frihed

Jeg føler mig så fri - jeg har ingen jeg skal binde mig til, og hvor jeg hele tiden skal tænke "nej, det må jeg ikke for ham" og bla bla bla. Det er så dejligt at være single, at nyde livet og fyre den af med nogle veninder. Snakke om lækre drenge på gaden, og skrive til veninder om hvor fantastisk lækker en fyr kan være, og forklare nøje om, hvordan han ser ud. At kunne sove sammen med drenge venner, uden at have en dreng ved sin side, som tænker at nu er man utro eller hygger med en anden end ham. At kunne flirte rundt, som jeg ikke har kunnet i, 100 år. Eller det føles sådan. At kunne gøre hvad man vil, og tage til fester uden at tænke over hvad man skal og ikke skal. Det føles så sindsyg fedt!

Der var elev fest i fredags - og det var vildt. Eller, det ser sådan ud på billederne. Jeg blev lidt fuld, så jeg kan faktisk ikke huske særlig meget fra festen andet, end hvor sjovt jeg havde det med at tage billeder sammen med en masse skønne venner, og spille et druk spil som jeg var sindsyg dårlig til. Og danse på sofaen med nogle veninder. Jeg vågnede op i min mor seng, med ondt i maven, men med sindsygt godt humør. Jeg rejser mig, op og får det dårligt. Går ned på væreslet til pigerne, også går snakken ellers rundt om hvad der egentlig var sket den nat. De tager hjem, og jeg tager på MCD med min mor og tager hjem og sover, end til at jeg skulle til koncert med min mor og hendes veninde. Og så død som jeg var der, og ligner ellers et dødt dyr, så er der den sødeste dreng som ser så godt ud. Guuud, hvorfor skulle han være lige der, når jeg så sådan ud. Også tog vi hjem, og jeg gik lige i seng og sov dejligt ud, og vågnede op med lidt tømmermænd igen, nej føj!

Men, nu er jeg klar igen. Til at komme hen på efterskolen, og sikkert få nogle sjove historier om alt og om alle. På fredag, har jeg fødselsdag. og der skal jeg ud og spise med min dejlige familie, og senere på aftenen kommer min dejlige ven Sophus og sover hos mig til lørdag. Lørdag morgen kommer min ven Nikolaj og sover hele dagen væk, og senere på aftenen holder min bedste ven Jacob og jeg fødselsdags fest hjemme hos mig inden vi tager videre til en anden fest!

- Jeg håber at i har haft en super dejlig weekend!

 Pigerne - Nina, Jaqueline, Tara og mig
 Nina, Jaqueline, mig og Tara
 Nina, mig og Tara
 Jaqueline, Tara og mig
 David og jeg
 Magnus, Clara (Roomie) og mig
 Magnus og jeg
 Mig, Jacob (min bedsteven) og Rasmus
 Ivan, Søren og mig
 Johan, Søren, Simon, mig og Bjarke
 Ivan, Søren og mig
 Johan, Søren og mig
 Louise (min bedsteveninde), mig og David
 Louise (min bedsteveninde) og jeg
 Jacob (min bedsteven) og jeg
 Louise (min bedsteveninde) og jeg
Mig, Cecilie og Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar