mandag den 17. december 2012

Billeder

Det er gået lang tid siden jeg sidst har skrevet. Mest fordi at jeg har så sindsygt travlt med noget hele tiden at jeg sletter ikke har fået skrevet noget.

Jeg har i den tid jeg ikke har skrevet haft fødselsdag, holdt en dejlig fest, blevet forelsket og haft de sjoveste grin. Jeg sidder lige nu inde hos min bedsteveninde på værelse 105 og er igang med OSO, eller det prøver vi ihvertfald på. Facebook ødelægger det lidt.

Jeg havde fødselsdag d. 30 November, hvor jeg fik verdens bedste gave. Nemlig et dejligt spejlrefleks kamera. canon 1100 D. Og jeg er så glad for det! Har allerede været ude og ta' en masse fantasiske billeder sammen med mine veninder, og en del til mig og min bedste vens 17 års fødselsdags fest.
Jeg holde fødselsdags fest d.1 December, for en masse dejlige venner og veninder. Det var en super hyggelig og dejlig fest.
På Lørdag. d.22 der får vi jule ferie, hvor der er jule hygge på skolen. Det bliver dejligt at komme hjem og jule hygge med familien, også nyt år!

Her kommer der nogle billeder.

 Min søster og jeg




 Nina og jeg 
Stella 
 David og jeg
 Nina og jeg
 Mig
 Min søster og jeg
 Nina 
 David
 David, Clara og jeg 
 Julie og jeg
 David og jeg
 Jessica, Julie, Louise og jeg
 Matias og jeg
Jessica, Julie og jeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar