onsdag den 2. januar 2013

D.1 Januar.

Jeg må sige at året allerede er startet super godt ud. Lørdag d.29 tog min veninde Nina og jeg til Århus for at være hos David, til d.31 hvor vi skulle holde nyt år lidt uden for Århus sammen med en masse venner fra vores efterskole.
D. 30 spurgte søde David mig, om vi ikke skulle blive kærester. Og jeg sagde selvfølgelig ja, til ham. Det er fantastisk, at starte året op med at få en fantastisk sød fyr som kæreste. Jeg hoppede ind i det nye år med en masse fantastiske folk fra efterskolen, og med vores "Nyt års shot" i hånden. Hvor efter jeg får et super lækkert nyt års kys, af en dejlig kæreste.

Som de fleste gør, så laver jeg en "Hvad skal jeg nå i 2013" med ting, jeg skal lave om og ting jeg vil opnå inden året det er omme.Jeg glæder mig rigtig meget til at se om jeg når alle de ting som står på listen.

Lige nu, der sidder jeg inde i stuen med benene slået op og en kop te i hånden. I aften der skal jeg nemlig hygge mig med min mor, og imorgen ned i byen og købe nyt tøj og bytte et par danse bukser om til nogle andre. Efter det, der skal jeg hjem og smide en masse ting ud fra mit værelse, som jeg ved at jeg aldrig kommer til at bruge igen. Også læse en bog, vi har fået for i dansk. Den hedder "Nordkraft". Der er mange der siger at bogen er rigtig god, så det bliver spændende at læse den færdig.

Jeg håber at i alle sammen kom ind i et godt år. Rigtig godt nyt år alle sammen!!


 Min smukke kæreste David og jeg til nyt år.
Smil :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar