tirsdag den 2. april 2013

Eksamen

Eksamen nærmer sig og det gør mit afsluttende efterskole år også. Det er trist men sandt. Jeg har ikke haft tid eller overskuddet til at skrive her på bloggen. Der har været meget med efterskolen og nogle andre ting som er sket derhjemme.

Det har lige været påskeferie, hvor jeg var med min kæreste i København sammen med hans familie, hvor vi var inde og se den blå planet og været på nogle hyggelige caféer. Det var rigtig hyggeligt. De fleste skoler er lukket pga. Den dumme lockout, heldigvis er min efterskole ikke lukket og i de næste to uger skal vi på tur, hvor vi skal til Tyskland i Hansaland. Det bliver super hyggeligt.

D. 30 der havde jeg 3 måneders dag sammen med David, hvor jeg lavede en lille film til ham. Jeg har så meget at fortælle, men jeg bliver nødt til at komme igang med forberedelserne til min eksamen. :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar