mandag den 27. maj 2013

Spanien + træning

Hej alle sammen.

Jeg kom i torsdags hjem fra Spanien, hvor jeg i en uge har boet os en spansk familie, og oplevet Spanien sammen med dem, og alle dem fra Art, Event og Performance.
Om, jeg er blevet brun? - det er jeg, og det er så dejligt, endelig at få noget farve på maven og på mine ben. Glæder mig meget, til at vejret her i Dk det bliver bedre end, det hvad vi har nu.

- Idag, der begynder jeg på mit nye trænings program! Jeg starter ud med at cykle 10 - 15 kilometer, hvorefter at jeg vil træne lidt mave. Det bliver godt, at tabe alle de her efterskole kilo. Vægten siger ihvertfald et højt, tal som jeg sletter ikke tør at tænke på... Puha!

- Vi har forberedels uge i, denne her uge. Jeg har allerede været oppe i den første mandlige eksamen, som var Naturfag (Geografi og ) hvor jeg kom op i "Jorden" - og kom ud med en karakter, som sagde 4 - 4. Jeg er meget tilfreds da jeg ikke havde forberedt mig, pga. Lockout. Men, det gik godt! Nu mangler jeg "kun" Mundtlig, matematik, engelsk, dansk og fysik. det går!

- Efterskolen slutter om en måned og 3 dage... Og jeg har valgt at blive på skolen indtil slut. Det bliver hårdt at sige farvel, og starte på en frisk igen. Men, det blivet også helt vildt sjovt og godt. Jeg starter allerede på Social og sundhedskolen D. 5 August - jeg glæder mig!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar