søndag den 2. juni 2013

Kære alle

Jeg vil gerne starte ud med at sige, tak til alle jer som følger med her på bloggen, på Twitter og på min Instagram. Jeg er ked af, at jeg i det seneste års tid, ikke har skrevet noget herinde på bloggen. 

Jeg går på efterskole, hvor jeg især ikke har haft tiden til at skrive herinde tit, plus det har vinterens kolde vejr, gjort at jeg ingen overskud, havde til hverken at skrive på bloggen eller være spor positiv. Plus, plus, plus min computer virker ikke længere, ikke særlig smart. Skriver, derfor fra min iPhone og iPad.

Allerede i weekenden, har jeg været ude at løbe to gange, og cyklet én gang, efter den ene løbetur. Min blog, kommer op at køre imorgen igen, hvor der vil komme (måske) nogle ændringer, her inde. 2 af de meget store ændringer, der kommer er en masse forskellige billeder ind, og en masse om hvordan, det går med min træning.

Mange spørger sikkert sig selv "træner hun mon op til noget?" - nej, jeg træner for at komme i form, og for at tabe mig. Efter at man har gået på efterskole, tager man meget på, ihvertfald af al den mad som kokken laver, men også alle de søde sager, oppe i fakta.

- jeg håber at jer, som følger med, genre vil dele den ud til alle jeres venner. Så alle igen kan se, at bloggen starter op, med noget nyt og spændene. Tak for at i læser med.

Knus Lisa


Ingen kommentarer:

Send en kommentar