tirsdag den 11. juni 2013

Eksamens tiden er nær

Jeg har allerede været oppe i 2 mundtlige prøver, og de gik som jeg havde forventet dem. Jeg er faktisk meget tilfreds ind til videre, med det som jeg har fået. Nu begynder de sværere eksamener at komme på skud, det vil så sige Fysik, Engelsk og Dansk eksamen. - Om jeg er klar? Nej, det er jeg ikke. Er knap nok færdig. Imorgen tidlig, der skal jeg op i fysik, jeg ved at det kommer til at gå skidt, da jeg er rigtig dårlig til det, men jeg håber da i det mindste at jeg består!

- Jeg har travlt, men det er så svært at tage sig så meget sammen hele tiden.


Igår der var jeg oppe, og træne lidt mave, lår og numse. Og senere idag, når jeg har forberedt mig noget mere, der tager jeg ud og løber en tur. Hvis jeg kan tage mig sammen, til det! Men, det kan jeg! Jeg har skrevet en liste over de ting som jeg skal nå idag, og en af de ting det er, at jeg skal være færdig med Engelsk, og fysik... Engelsk er done, og fysik nærmer sig lidt mere, men ikke meget!

- Siden sidst, jeg skrev der er jeg også blevet single ... Desværre, så slog David og jeg op, for en uge siden. Det er jeg stadig ked af, men vi snakker godt sammen som venner nu, så det er jo altid noget!
Weekenden der kommer nu, bliver den  sidste weekend på min efterskole NSE, da næste weekend, er der den sidste elev fest.. Puha, et helt år er nu allerede gået, vil savne det hele herhenne.


Nord Als Musikfestival

Er der lige blevet holdt på min efterskole, med en masse gode og kendte sangere, som kom og fyrede et brag af en fest af. Selvom, vi ikke måtte drikke på festivallen, da vi er ellever, var det en rigtig fed oplevelse alligevel sammen, med mine dejlige piger! Jeg glæder mig til næste år, med alle de dejlige mennesker!

 Løb lige ind i Clemens på min gang
 Joey Moe 
De bedste piger

- Lisa 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar